Sunday, April 25, 2010

setiap hari adalah pengalaman

ASSALAMUALAIKUM SEMUA SAHABAT2 TERCINTA...

hmm hari ini pelbagai kejadian2 yg kuhadapi, memg dunia ini tidak pernah dijangka, aku hadapi seadanya kerana mengangap itu lumrah kehidupan di dunia nan sementara ini..yg pasti aku mahu memaluinya dengan tidak pernah melupakan Penciptaku Yang Maha Penyayang, aku sebagai hambaNya amat2 bersyukur kerana terpilih sebagai khalifah di bumiNya ini,..hmm melalut-lalut ni best juga erk?? hehe :P..
ok lah saya nak bercerita tentang majlis2 yang akan berlaku di tempat pengajianku ini, lusa merupakan hari bersejarah buat bekas-bekas pelajar IPTA ini kerana akan diadakan hari bahagia buat mereka HARI KONVOKESYEN...hmm ini adalah majlis yg ditunggu2 stiap insan yg telah bertungkus lumus demi mendapatkan segulung diploma..(hehe diploma bru, tp ok per)
hmm yg paling aku suka ada gerai2 yg mnjual makanan yang bermacam2 jenis seronoknya nanti pi membeli2 dgn kawan2...nampaknya byak la duit kami melayang krana melayan perut yg nk makan..apa yg pnting NASI LEMAK... eeeee sukanya lama dah tak makan nasi lemak sebab gerai yang duk jual hari2 tu dah x mnjual, mungkin depa sibuk duk buat persediaan untuk membuka gerai di hari konvokesyen...xpe2x nanti kami pi beli erk...nak tibai 2 bungkus nasi lemak...balas dendam cikit dah seminggu lidah x merasa nasi lomak...xsabarnya tunggu pagi sok...nak mamam nak mamam...alamak rindu nasi lemak ummi la pulak... lama dah x balik ni...ish3x anak bertuah sungguh la...

ok lah nk bukak blog org lain pulak...ok tata sume slamat malam yea!!miz u muahx

No comments: